REKLAMACJE

Firma ASATO Monika Radzik jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje należy kierować na adres: kontakt@azena.pl lub pisemnie na adres firmy. Formularz reklamacji do pobrania tutaj.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Reklamowany towar należy odesłać na adres:
ASATO Monika Radzik
Miłocin 67
24-150 Nałęczów

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie względem Klienta poniesione koszty dostawy pokrywa Sprzedający.

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.

Szczegółowe informacje odnoście reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu (punkt IX).