REKLAMACJE
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
ASATO Monika Radzik
Miłocin 67
24-150 Nałęczów
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie względem Klienta poniesione koszty dostawy pokrywa Sprzedający.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.
Szczegółowe informacje odnoście reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu (punkt IX).